Sunday, June 12, 2011

I LOVE BLOGHOPPING!

Hari ni.. sambil-sambil ber'facebook', bila nampak gambar kek cantik tu, mulalah klik sana klik sini.. Wah rupa-rupanya ramai orang yang menjual kek dari rumah macam nina.. Makin lama tengok makin cantik design.. Dah la cantik.. bermacam-macam variety kek dan kuih-muih.. Terasa kecik sungguh diri ini hahha..

Silap-silap hari bulan boleh lemah semangat tengok produk orang yang jauh lebih hebat dengan teknik fotografi yang 'first class'. Nina ni kadang-kadang ambil dengan kamera je.. tu yang silau sana silau sini!

Tapi tak boleh patah semangat tau!! Sebenarnya.. bila tengok orang punya.. kita mesti mengobarkan semangat kita! Yelah.. nak meniaga bukan senang tau! Kadang-kadang kita rasa dah cantik.. rupanya ada yang nak lagi cantik.. Kita belum pandai buat, customer dah order dulu.

Lepas tu.. kalau takat produk cantik pun tak jadi tau! Mesti kena ada rupa jugak.. Nina perasan, sesetengah orang tu tak kisah pun bayar lebih.. janji cantik dipandang dan sedap dimakan untuk dihadiahkan untuk orang yang tersayang.

Alhamdulillah.. Allah berikan kekuatan untuk bertahan dan dikurniakan anak-anak yang paling suka kalau nina masak! Apatah lagi sokongan padu sang suami yang tak putus-putus memberi support! Bisnes partner la katakan.. :D Okaylah ya! It's the last day of school holiday.. tengah pikir-pikir.. nak potong rambut budak2 ni ke tidak.. Chow dulu ya!!!
Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails